Czuwaj!
Po raz pierwszy od trzech lat, w tym roku spotkamy się w gronie drużyny oraz byłych członków na Rocznicowym Biwaku Drużyny! Uwaga – przypominamy o contrastowej tradycji – na biwak staramy wziąć się naszego przyjaciela/przyjaciółkę, aby pokazać mu harcerstwo i być może zachęcić go do dołączenia do drużyny 😉 . Dodatkowym zadaniem będzie przygotowanie po jednym cieście przez zastęp – tak jak na wigilię szczepu 🙂 . Dodatkowo z okazji rocznicy będzie można zakupic zapowiadane contrastowe czapki! Szacowany koszt to na tą chwilę ok. 25 zł. Zgłoszenia do czapek pojawią się w oddzielnym wpisie.
I. Informacja dla aktualnych i nowych członków
- Termin: 17-19 marca 2023
- Miejsce: Dom Harcerza – Hufiec Mosina, ul. Krotowskiego 16, Mosina
- Koszt: 60 zł (w cenie dwa bilety PKP, dwa śniadania, obiad, uroczysta kolacja, nocleg) – płatne do 12 marca 2023 NA INNY NUMER KONTA:
20 1090 1346 0000 0001 5280 3265 – jest to konto szczepu, będące podkontem hufca, również non profit – od tego momentu wszelkie płatności muszą trafiać na to konto. Szczegółowe informacje, również o składkach pojawią się w innym poście. Prosimy o tytuowanie przelewów „Składka zadaniowa biwak rocznicowy Jaś Kowalski”
- Spotykamy się w piątek 17ego o godzinie 17:30 pod SP 89 lub o 18:05 na dworcu Poznań Główny przy Żabce w rogu budynku starego dworca (pociąg odjeżdża o 18:24)
- Powrót w niedzielę 19ego o godzinie 13:40 pod SP 89 lub o 13:05 na dworcu Poznań Główny (w przypadku odbioru na dworcu bardzo prosimy o punktualność! – musimy się spieszyć jednocześnie do rodziców czekających pod szkołą 😉 )
- Zgłoszenia: na dole strony
- Zgoda biwak rocznicowy 2023 Drukowanie drugiej strony nie jest konieczne, znajduje się tam tylko informacja. Prosimy również o odcięcie dolnej części zgody – ta część jest dla Państwa.
II. Informacja dla byłych członków działających aktywnie harcersko
- Termin: 18 marca 2023
- Koszt: 25 zł – płatne do 12 marca 2023
- Zgłoszenia: na dole strony
- Zgoda biwak rocznicowy 2023 Drukowanie drugiej strony nie jest konieczne, znajduje się tam tylko informacja. Prosimy również o odcięcie dolnej części zgody – ta część jest dla Państwa.
III. Informacja dla byłej kadry
- Termin: 18-19 marca 2023
- Koszt: 20 zł – natomiast dojazd i powrót organizujecie sami
- Zgłoszenia: na dole strony
IV. Co zabrać na biwak:
- zgodę na udział w biwaku (dla tych, co nie oddali) oraz zgodę na samodzielny powrót – jeżeli potrzeba
- ciasta przygotowane przez zastępy
- gotową piątkową kolację w śniadaniówce
- mundur na sobie (jeżeli ktoś nie ma munduru jakieś bardziej eleganckie ubranie w plecaku)
- ważną legitymację szkolną (przy sobie, najlepiej w kieszeni kurtki lub munduru)
- dwa bilety komunikacji miejskiej lub karte PEKA
- śpiwór, karimatę i jaśka (jeśli ktoś nie posiada karimaty – drużynowych ich kilka ma i chętnie pożyczy – wystarczy zapytać),
- kosmetyczkę i ręczniczek,
- ubrania na zmianę (majtki, skarpetki, koszulki),
- piżamę,
- latarkę,
- ciepłą kurtkę, bluzę, czapkę i rękawiczki (odzież wierzchnią dopasowaną do warunków atmosferycznych),
- notatnik harcerski/zeszyt i długopis,
- otwarte karty prób!!!
- obuwie sportowe do chodzenia po obiekcie,
- strój do biegania (coś w czym można usiąść troszkę się potarzać na sali),
- kubek (nietłukący się),
- niezbędnik (sztućce),
- menażkę (talerz oraz miskę)
Zgłoszenia: do 10 marca 2023 (uwaga – zgłaszarka funkcjonuje dla wszystkich uczestników, prosimy nie martwić się dziwnymi ukośnikami w pytaniach 😉 )
Czuwaj!
Dh Michał Kobryński